Reklamacje
Szanowni Państwo , jeśli kupiliście towar w naszym sklepie i jest on niezgodny z umową , wadliwy lub uległ awarii prosimy o przesłanie zgłoszenia na maila reklamacje@mizar.pl . Możliwa jest też tradycyjna forma zgłoszenia na adres sklepu : MIZAR Michał Zarzycki Konotopa, ul. Piwna 1, 05-850 Jawczyce
W zgłoszeniu pomocne będą :
- adres pod którym towar jest zamontowany ( w większości przypadków serwis dojeżdża teraz do domu klienta )
- telefon kontaktowy
- opis usterki , jeśli to możliwe wraz ze zdjęciem
- nr faktury lub paragon , imię i nazwisko lub nazwa firmy , tak abyśmy byli w stanie odszukać zakup w naszym systemie
Jeśli zgubiłeś dokument zakupu , odszukany go naszym programie i możemy przesłać duplikat na maila .
Wszystkie reklamacje traktujemy priorytetowo, bezwłocznie przekazujemy je do serwisów producenta .
Jeśli jesteś naszym klientem i potrzebujesz pomocy po okresie gwarancji prosimy o kontakt.