{"rezultat_info":"Gwarancja producenta Blanco<\/b>

Warunki gwarancji Blanco <\/strong><\/p>\r\n\r\n

Od dnia 01.02.2019 ulegaj\u0105 zmianie zasady udzielania Wieczystej Gwarancji przez firm\u0119 Comitor Sp. z o.o. Gwarancja Wieczysta dost\u0119pna b\u0119dzie wy\u0142\u0105cznie dla klient\u00f3w, kt\u00f3rzy nabyli zlewozmywak Blanco za po\u015brednictwem Studi\u00f3w Kuchennych wraz z profesjonalnym monta\u017cem tego produktu. Klient, kt\u00f3ry kupi zlewozmywak Blanco za po\u015brednictwem innych kana\u0142\u00f3w, b\u0119dzie uprawniony do gwarancji na produkt w okresie 2 lat od dnia zakupu.<\/p>\r\n\r\n

Z dniem 01.01.2019r. Sp\u00f3\u0142ka Comitor dokona\u0142a zmiany w zakresie Kart gwarancyjnych wydawanych do produkt\u00f3w Blanco. Karty gwarancyjne w formie papierowej ksi\u0105\u017ceczki nie b\u0119d\u0105 ju\u017c przy sprzeda\u017cy dostarczane wraz z produktem. Kart\u0119 gwarancyjn\u0105 ka\u017cdy Klient b\u0119dzie m\u00f3g\u0142 pobra\u0107 samodzielnie zestrony internetowej Comitor. Dokument gwarancyjny do pobrania w stopce strony. Karty gwarancyjne w formie papierowej jakie posiadaj\u0105 Pa\u0144stwo do zakupionych wcze\u015bniej produkt\u00f3w zachowuj\u0105 wa\u017cno\u015b\u0107.<\/p>\r\n\r\n

\u00a0<\/p>\r\n\r\n

Warunki wykonania gwarancji na zlewozmywaki Blanco <\/strong><\/p>\r\n\r\n

COMITOR Sp. z o.o. ul. Obywatelska 183, 94-104 \u0141\u00f3d\u017a \u2013 jako Gwarant udziela kupuj\u0105cemu u\u017cytkownikowi gwarancji jako\u015bci na zlewozmywak BLANCO wed\u0142ug poni\u017cej podanych zasad:<\/p>\r\n\r\n

Warunki <\/strong><\/p>\r\n\r\n

1. Postanowienia niniejszej gwarancji dotycz\u0105 wy\u0142\u0105cznie zlewozmywak\u00f3w marki BLANCO zakupionych przez konsument\u00f3w w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego w celach niezwi\u0105zanych z dzia\u0142alno\u015bci\u0105 gospodarcz\u0105 i zamontowanych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przeznaczonych wy\u0142\u0105cznie do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego. Niniejsza gwarancja dotyczy produkt\u00f3w zakupionych od 01.01.2019r. na terenie Polski, pochodz\u0105cych wy\u0142\u0105cznie z dystrybucji Comitor Sp. z o.o.<\/p>\r\n\r\n

2. Uprawnienia z gwarancji przys\u0142uguj\u0105 po przed\u0142o\u017ceniu dowodu zakupu wraz z kart\u0105 gwarancyjn\u0105 pobran\u0105 ze strony https:\/\/comitor.pl\/serwis\/warunki-gwarancyjne\/gwarancjana-zlewozmywaki-blanco\/. Dow\u00f3d zakupu winien zawiera\u0107 dat\u0119 zakupu i dane\/symbol urz\u0105dzenia Brak dowodu zakupu i\/lub dow\u00f3d zakupu nie zawieraj\u0105cy danych urz\u0105dzenia oznacza, \u017ce karta gwarancyjna jest niewa\u017cna. Gwarancja nie wymaga piecz\u0119ci i\/lub podpisu sprzedawcy na karcie.<\/p>\r\n\r\n

3. U\u017cytkownik traci uprawnienia z tytu\u0142u niniejszej gwarancji, je\u017celi nie zawiadomi Gwaranta o wadzie w ci\u0105gu dw\u00f3ch miesi\u0119cy od daty jej wykrycia.<\/p>\r\n\r\n

Zakres gwarancji <\/strong><\/p>\r\n\r\n

4. Gwarant udziela kupuj\u0105cemu-u\u017cytkownikowi 2 letniej gwarancji na korpus zlewozmywaka oraz na pozosta\u0142e akcesoria b\u0119d\u0105ce jego wyposa\u017ceniem a w szczeg\u00f3lno\u015bci:<\/p>\r\n\r\n

a. Ukryte wady strukturalne, p\u0119kni\u0119cia zewn\u0119trzne o ile nie zosta\u0142y spowodowane czynnikami zewn\u0119trznymi, jedynie wynikaj\u0105ce z wady tkwi\u0105cej w produkcie<\/p>\r\n\r\n

b. Odkszta\u0142cenia fabryczne powsta\u0142e w procesie produkcyjnym wykraczaj\u0105ce poza tolerancj\u0119 wymiaru wykryte przed monta\u017cem zlewozmywaka. W zlewozmywakach z kompozytu Silgranit dopuszczalne jest wygi\u0119cie do 3mm, kt\u00f3re jest niwelowane dzi\u0119ki w\u0142a\u015bciwemu monta\u017cowi. W zlewozmywakach ceramicznych dopuszczalne s\u0105 zmiany grubo\u015bci w zakresie do 4 mm. Wygi\u0119cie jak i zmiana grubo\u015bci jest wynikiem procesu technologicznego, nie wp\u0142ywa na wytrzyma\u0142o\u015b\u0107 i u\u017cytkowanie wyrobu i nie jest traktowane jako wada lub usterka, nie podlega niniejszej gwarancji.<\/p>\r\n\r\n

c. Odbarwienia i zmiany kolorystyczne, o ile nie zosta\u0142y spowodowane u\u017cyciem \u015brodka chemicznego, termicznego uszkodzenia lub niew\u0142a\u015bciw\u0105 piel\u0119gnacj\u0105 i u\u017cytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem<\/p>\r\n\r\n

5. Gwarant nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za usterki powsta\u0142e na skutek u\u017cytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, powsta\u0142e w wyniku nieprzestrzegania zalece\u0144 piel\u0119gnacji produktu oraz za wady i usterki powsta\u0142e na skutek nieprawid\u0142owego monta\u017cu, niezgodnego z zaleceniami producenta w za\u0142\u0105czonej do produktu Instrukcji instalacji urz\u0105dzenia oraz informacj\u0105 zawart\u0105 na stronie https:\/\/comitor.pl\/serwis w zak\u0142adce instrukcje, porady.<\/p>\r\n\r\n

6. Gwarancj\u0105 nie s\u0105 obj\u0119te r\u00f3wnie\u017c wady i szkody wynik\u0142e wskutek niew\u0142a\u015bciwego transportu, przechowywania i sk\u0142adowania, uszkodze\u0144 mechanicznych, samodzielnych napraw i przer\u00f3bek. Z gwarancji wy\u0142\u0105czone s\u0105 przypadki losowych uszkodze\u0144 niezale\u017cnych od warunk\u00f3w eksploatacji (pow\u00f3d\u017a, po\u017car itp.)<\/p>\r\n\r\n

7. \u015awiadczenia z gwarancji nie obejmuj\u0105 monta\u017cu zlewozmywaka, czynno\u015bci piel\u0119gnacyjnych opisanych w Instrukcji monta\u017cu i piel\u0119gnacji, a w szczeg\u00f3lno\u015bci usuwania osad\u00f3w wapiennych i zanieczyszcze\u0144 z powierzchni zlewozmywaka, udro\u017cnienia odp\u0142ywu, monta\u017cu i regulacji element\u00f3w wyposa\u017cenia.<\/p>\r\n\r\n

8. Odpowiedzialno\u015b\u0107 z gwarancji obejmuje tylko udowodnione wady i usterki powsta\u0142e z przyczyn tkwi\u0105cych w sprzedanym produkcie. Gwarant zwolniony jest od odpowiedzialno\u015bci z tytu\u0142u gwarancji za wady produktu, kt\u00f3re powsta\u0142y z przyczyn innych ni\u017c tkwi\u0105ce w Produkcie w momencie wydania go Kupuj\u0105cemu.<\/p>\r\n\r\n

Zg\u0142aszanie reklamacji<\/strong><\/p>\r\n\r\n

9. Zg\u0142oszenia prosimy kierowa\u0107 na adres e-mail: serwis@comitor.pl , poprzez formularz zg\u0142oszenia, zamieszczony na stronie https:\/\/comitor.pl\/serwis\/pomoc-techniczna\/, telefonicznie pod numerem infolinii 0-801 (BLANCO) 25 26 26 lub 42\/689 10 17, osobi\u015bcie lub listownie na adres Gwaranta. Przesy\u0142aj\u0105c reklamacj\u0119 drog\u0105 elektroniczn\u0105 u\u017cytkownik wyra\u017ca zgod\u0119 na prowadzenie korespondencji w zakresie z\u0142o\u017conej reklamacji drog\u0105 elektroniczn\u0105 na podany przy zg\u0142oszeniu adres e-mail uznaj\u0105c korespondencj\u0119 za skutecznie dor\u0119czon\u0105.<\/p>\r\n\r\n

10. Zg\u0142oszona reklamacja powinna zawiera\u0107 co najmniej: dat\u0119 zg\u0142oszenia reklamacji do Gwaranta, dane osobowe Klienta (imi\u0119 i nazwisko, adres zamontowania produktu, adres do korespondencji, je\u015bli inny ni\u017c monta\u017cu, tel. kontaktowy, e-mail), dow\u00f3d zakupu, dok\u0142adny opis wady z uwzgl\u0119dnieniem miejsca i przyczyny jej wyst\u0105pienia oraz dokumentacj\u0119 zdj\u0119ciow\u0105 w celu udokumentowania powsta\u0142ej wady. Klient zg\u0142aszaj\u0105c reklamacj\u0119 wyra\u017ca zgod\u0119 na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania postanowie\u0144 z gwarancji zgodnie z art.23 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dn.29.07.1997.<\/p>\r\n\r\n

Rozpoznanie reklamacji<\/strong><\/p>\r\n\r\n

11. Gwarant ustosunkuje si\u0119 do zg\u0142oszenia reklamacyjnego w terminie do 14 dni, licz\u0105c od daty przyj\u0119cia przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta zg\u0142oszenia wraz z dokumentami umo\u017cliwiaj\u0105cymi stwierdzenie wady towaru a w przypadku kiedy nie b\u0119dzie to mo\u017cliwe i wyst\u0105pi konieczno\u015bci wykonania ekspertyzy na koszt Gwaranta na miejscu monta\u017cu, w terminie 14 dni licz\u0105c od chwili udost\u0119pnienia towaru do ogl\u0119dzin przez u\u017cytkownika.<\/p>\r\n\r\n

12. Gwarant zobowi\u0105zuje si\u0119 do sprawnego i szybkiego usuni\u0119cia usterki\/wady poprzez napraw\u0119, wymian\u0119 towaru lub elementu w przypadku reklamacji zasadnej w terminie do 14 dni od daty przyj\u0119cia reklamowanego towaru przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta lub przyj\u0119cia przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta zg\u0142oszenia reklamacyjnego. Gwarant zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 przed\u0142u\u017cenia terminu usuni\u0119cia wady tylko w razie zaistnienia okoliczno\u015bci niezale\u017cnych od gwaranta powiadamiaj\u0105c zg\u0142aszaj\u0105cego reklamacj\u0119.<\/p>\r\n\r\n

13. Wyb\u00f3r sposobu za\u0142atwienia reklamacji nale\u017cy do Gwaranta z tym, \u017ce wymiana produktu na nowy, wolny od wad mo\u017ce nast\u0105pi\u0107 jedynie w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej produktu niemo\u017cliwej do usuni\u0119cia. W przypadku, gdyby dostawa nowego zlewozmywaka lub jego wyposa\u017cenia nie by\u0142a mo\u017cliwa z powodu zaprzestania produkcji koloru lub modelu, kupuj\u0105cemu-u\u017cytkownikowi przys\u0142uguje prawo wyboru odpowiednio innego koloru, a w przypadku niedost\u0119pno\u015bci modelu, innego aktualnie oferowanego modelu w cenie nie wy\u017cszej ni\u017c model reklamowany. Gwarancja wy\u0142\u0105cza uprawnienia u\u017cytkownika do zwrotu got\u00f3wki.<\/p>\r\n\r\n

14. U\u017cytkownik zg\u0142aszaj\u0105cy reklamacj\u0119, kt\u00f3ra wymaga interwencji serwisu Gwaranta na miejscu monta\u017cu urz\u0105dzenia zobowi\u0105zany jest udost\u0119pni\u0107 produkt niezw\u0142ocznie, nie d\u0142u\u017cej jak w terminie 14 dni od chwili powiadomienia o takiej konieczno\u015bci. W przypadku nie wywi\u0105zania si\u0119 z terminu, Gwarant uprawniony jest do odmowy spe\u0142nienia \u015bwiadczenia informuj\u0105c o tym u\u017cytkownika. W takim przypadku U\u017cytkownik traci uprawnienia z gwarancji.<\/p>\r\n\r\n

15. W przypadku interwencji serwisowych obj\u0119tych 2 letni\u0105 gwarancj\u0105 dokonywanych przez pracownik\u00f3w serwisu Gwaranta w miejscu zainstalowania produktu klient zobowi\u0105zany jest do zapewnienia swobodnego dost\u0119pu do produktu umo\u017cliwiaj\u0105cego dokonanie demonta\u017cu, monta\u017cu lub jego naprawy a zw\u0142aszcza do odci\u0119cia instalacji wodnej przez zakr\u0119cenie zawor\u00f3w zasilaj\u0105cych. Czynno\u015bci gwarancyjne wykonywane s\u0105 w miejscu monta\u017cu produktu, Gwarant nie ponosi koszt\u00f3w poniesionych przez u\u017cytkownika w przypadku samowolnego demonta\u017cu zlewozmywaka, jego wyposa\u017cenia i\/lub wysy\u0142ki do Gwaranta bez wcze\u015bniejszego pisemnego uzgodnienia z Gwarantem.<\/p>\r\n\r\n

16. W sytuacji kiedy serwis Gwaranta zakwalifikuje towar do wymiany na nowy a wymiana nie b\u0119dzie mo\u017cliwa z uwagi na niew\u0142a\u015bciwy monta\u017c np. wklejenie produktu, zabudowanie lub inne powoduj\u0105ce, \u017ce towar nie jest \u0142atwo demontowalny lub jego wymiana mo\u017ce spowodowa\u0107 inne szkody podczas interwencji, Gwarant uprawniony jest do odmowy spe\u0142nienia \u015bwiadczenia. W takim przypadku Gwarant dostarczy jedynie do u\u017cytkownika nowy pe\u0142nowarto\u015bciowy produkt, natomiast jego wymiany u\u017cytkownik dokona w zakresie i na koszt w\u0142asny. Gwarant nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za powsta\u0142e szkody zwi\u0105zane z konieczno\u015bci\u0105 wymiany takiego towaru przez u\u017cytkownika.<\/p>\r\n\r\n

Informacje dodatkowe<\/strong><\/p>\r\n\r\n

17. Zg\u0142aszaj\u0105c reklamacj\u0119 z tytu\u0142u niniejszej gwarancji, u\u017cytkownik oznajmia, i\u017c zapozna\u0142 si\u0119 i akceptuje warunki i postanowienia niniejszej gwarancji.<\/p>\r\n\r\n

18. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wy\u0142\u0105cza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnie\u0144 kupuj\u0105cego wynikaj\u0105cych z przepis\u00f3w o r\u0119kojmi za wady rzeczy sprzedanej.<\/p>\r\n\r\n

Comitor Sp. z o.o. udziela dwuletniej gwarancji na zlewozmywaki i komory podwieszane z ceramiki pod warunkiem zastosowania oryginalnego m\u0142ynka produkcji InSinkErator serii EVO 100 lub EVO 200. W niniejszym przypadku nale\u017cy zadba\u0107 o staranny monta\u017c. Zastosowanie m\u0142ynka w zlewozmywakach i komorach podwieszanych wykonanych z ceramiki wyklucza uprawnienia u\u017cytkownika do \u015bwiadcze\u0144 z gwarancji wieczystej udzielanej przez Comitor Sp. z o.o<\/p>\r\n\r\n

\u00a0<\/p>\r\n\r\n

Warunki wykonania gwarancji na baterie i dozowniki Blanco <\/strong><\/p>\r\n\r\n

COMITOR Sp. z o.o. ul. Obywatelska 183, 94-104 \u0141\u00f3d\u017a \u2013 jako Gwarant udziela kupuj\u0105cemu-u\u017cytkownikowi gwarancji jako\u015bci na baterie i dozowniki p\u0142ynu BLANCO wed\u0142ug poni\u017cej podanych zasad:<\/p>\r\n\r\n

Warunki<\/strong><\/p>\r\n\r\n

1. Postanowienia niniejszej gwarancji dotycz\u0105 wy\u0142\u0105cznie baterii zlewozmywakowych i dozownik\u00f3w p\u0142ynu do naczy\u0144 marki BLANCO zakupionych przez konsument\u00f3w w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego w celach niezwi\u0105zanych z dzia\u0142alno\u015bci\u0105 gospodarcz\u0105 i zamontowanych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przeznaczonych wy\u0142\u0105cznie do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego. Niniejsza gwarancja dotyczy produkt\u00f3w zakupionych od 01.01.2019r. na terenie Polski, pochodz\u0105cych wy\u0142\u0105cznie z dystrybucji Comitor Sp. z o.o.<\/p>\r\n\r\n

2. Uprawnienia z gwarancji przys\u0142uguj\u0105 po przed\u0142o\u017ceniu dowodu zakupu wraz z kart\u0105 gwarancyjn\u0105 pobran\u0105 ze strony https:\/\/comitor.pl\/serwis\/warunki-gwarancyjne\/warunkiwykonywania-gwarancji-na-baterie-zlewozmywakowe-blanco\/. Dow\u00f3d zakupu winien zawiera\u0107 dat\u0119 zakupu i dane\/symbol urz\u0105dzenia. Brak dowodu zakupu i\/lub dow\u00f3d zakupu nie zawieraj\u0105cy danych urz\u0105dzenia oznacza, \u017ce karta gwarancyjna jest niewa\u017cna. Gwarancja nie wymaga piecz\u0119ci i\/lub podpisu sprzedawcy na karcie.<\/p>\r\n\r\n

Zakres gwarancji<\/strong><\/p>\r\n\r\n

3. Gwarant udziela kupuj\u0105cemu-u\u017cytkownikowi gwarancji na bezawaryjne funkcjonowanie baterii zlewozmywakowych i dozownik\u00f3w p\u0142ynu Blanco w nast\u0119puj\u0105cym zakresie:<\/p>\r\n\r\n

a. 2 lata gwarancji na baterie zlewozmywakowe Blanco, w tym m.in.: szczelno\u015b\u0107 korpusu, g\u0142owicy ceramicznej, trwa\u0142o\u015b\u0107 uszczelek wewn\u0119trznych, w\u0119\u017cy przy\u0142\u0105czeniowych, wylewki, element\u00f3w elektronicznych, pow\u0142oki wyko\u0144czeniowej.<\/p>\r\n\r\n

b. 12 miesi\u0119cy na wk\u0142ad filtra Blanco stosowany w bateriach dwufunkcyjnych 2w1 dla wody filtrowanej<\/p>\r\n\r\n

c. 2 lata gwarancji na sprawne funkcjonowanie dozownik\u00f3w p\u0142ynu do naczy\u0144 Blanco<\/p>\r\n\r\n

4. Odpowiedzialno\u015b\u0107 z gwarancji obejmuje tylko udowodnione wady i usterki powsta\u0142e z przyczyn tkwi\u0105cych w sprzedanym produkcie. Gwarant zwolniony jest od odpowiedzialno\u015bci z tytu\u0142u gwarancji za wady produktu, kt\u00f3re powsta\u0142y z przyczyn innych ni\u017c tkwi\u0105ce w produkcie w momencie wydania go Kupuj\u0105cemu.<\/p>\r\n\r\n

5. Gwarant nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za usterki powsta\u0142e na skutek u\u017cytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, powsta\u0142e w wyniku nieprzestrzegania zalece\u0144 piel\u0119gnacji produktu oraz za wady i usterki powsta\u0142e na skutek nieprawid\u0142owego monta\u017cu, niezgodnego z zaleceniami producenta w za\u0142\u0105czonej do produktu Instrukcji instalacji urz\u0105dzenia oraz informacj\u0105 zawart\u0105 na stronie https:\/\/comitor.pl\/serwis w zak\u0142adce instrukcje, porady.<\/p>\r\n\r\n

6. Gwarancj\u0105 nie s\u0105 obj\u0119te r\u00f3wnie\u017c wady i szkody wynik\u0142e wskutek niew\u0142a\u015bciwego transportu, przechowywania i sk\u0142adowania, uszkodze\u0144 mechanicznych (np. rysy, odpryski, z\u0142amania zg\u0142oszone po zakupie), uszkodzenia powierzchni powsta\u0142e na skutek czyszczenia nieodpowiednimi \u015brodkami np.: \u015brodkiem \u015bcierno-czyszcz\u0105cym lub zawieraj\u0105cym kwas, rozpuszczalniki, chlor, alkohol lub pochodne. Z gwarancji wy\u0142\u0105czone s\u0105 przypadki losowych uszkodze\u0144 niezale\u017cnych od warunk\u00f3w eksploatacji (pow\u00f3d\u017a, po\u017car itp.)<\/p>\r\n\r\n

7. U\u017cytkownik traci uprawnienia z tytu\u0142u niniejszej gwarancji, je\u017celi nie zawiadomi Gwaranta o wadzie w ci\u0105gu dw\u00f3ch miesi\u0119cy od daty jej wykrycia. Wszelkie naprawy i przer\u00f3bki wykonane poza Autoryzowanym Serwisem Comitor i\/lub stosowanie nieoryginalnych cz\u0119\u015bci zamiennych w okresie gwarancyjnym jest r\u00f3wnoznaczne z utrat\u0105 niniejszej gwarancji.<\/p>\r\n\r\n

8. \u015awiadczenia z gwarancji nie obejmuj\u0105 monta\u017cu urz\u0105dze\u0144, czynno\u015bci piel\u0119gnacyjnych i konserwacyjnych opisanych w Instrukcji monta\u017cu i piel\u0119gnacji, a w szczeg\u00f3lno\u015bci usuwania osad\u00f3w wapiennych i zanieczyszcze\u0144 z perlatora i filtr\u00f3w zabezpieczaj\u0105cych na w\u0119\u017cykach zasilaj\u0105cych, osad\u00f3w prowadz\u0105cych do zatarcia baterii lub uszkodzenia jej podzespo\u0142\u00f3w powsta\u0142ych przez zanieczyszczenia wody lub przewod\u00f3w sieci wodoci\u0105gowych.<\/p>\r\n\r\n

Zg\u0142aszanie reklamacji <\/strong><\/p>\r\n\r\n

9. Zg\u0142oszenia prosimy kierowa\u0107 na adres e-mail: serwis@comitor.pl , poprzez formularz zg\u0142oszenia, zamieszczony na stronie https:\/\/comitor.pl\/serwis\/pomoc-techniczna\/, telefonicznie pod numerem infolinii 0-801 (BLANCO) 25 26 26 lub 42\/689 10 17, osobi\u015bcie lub listownie na adres Gwaranta. Przesy\u0142aj\u0105c reklamacj\u0119 drog\u0105 elektroniczn\u0105 U\u017cytkownik wyra\u017ca zgod\u0119 na prowadzenie korespondencji w zakresie z\u0142o\u017conej reklamacji drog\u0105 elektroniczn\u0105 na podany przy zg\u0142oszeniu adres e-mail uznaj\u0105c korespondencj\u0119 wys\u0142an\u0105 przez Serwis Gwaranta za skutecznie dor\u0119czon\u0105.<\/p>\r\n\r\n

10. Zg\u0142oszona reklamacja powinna zawiera\u0107 co najmniej: dat\u0119 zg\u0142oszenia reklamacji do Gwaranta, dane osobowe (imi\u0119 i nazwisko, adres zamontowania produktu, adres do korespondencji, je\u015bli inny ni\u017c monta\u017cu, tel. kontaktowy, e-mail), dow\u00f3d zakupu, dok\u0142adny opis wady z uwzgl\u0119dnieniem miejsca i przyczyny jej wyst\u0105pienia oraz dokumentacj\u0119 zdj\u0119ciow\u0105 w celu udokumentowania powsta\u0142ej wady. Klient zg\u0142aszaj\u0105c reklamacj\u0119 wyra\u017ca zgod\u0119 na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania postanowie\u0144 z gwarancji zgodnie z art.23 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dn.29.07.1997.<\/p>\r\n\r\n

Rozpoznanie reklamacji <\/strong><\/p>\r\n\r\n

11. Gwarant ustosunkuje si\u0119 do zg\u0142oszenia reklamacyjnego w terminie do 14 dni, licz\u0105c od daty przyj\u0119cia przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta zg\u0142oszenia wraz z dokumentami umo\u017cliwiaj\u0105cymi stwierdzenie wady towaru a w przypadku kiedy nie b\u0119dzie to mo\u017cliwe i wyst\u0105pi konieczno\u015bci wykonania ekspertyzy na koszt Gwaranta na miejscu monta\u017cu, w terminie 14 dni licz\u0105c od chwili udost\u0119pnienia towaru do ogl\u0119dzin przez U\u017cytkownika.<\/p>\r\n\r\n

12. Gwarant zobowi\u0105zuje si\u0119 do sprawnego i szybkiego usuni\u0119cia usterki\/wady poprzez napraw\u0119, wymian\u0119 towaru lub elementu w przypadku reklamacji zasadnej w terminie do 14 dni od daty przyj\u0119cia reklamowanego towaru przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta lub przyj\u0119cia przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta zg\u0142oszenia reklamacyjnego. Gwarant zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 przed\u0142u\u017cenia terminu usuni\u0119cia wady tylko w razie zaistnienia okoliczno\u015bci niezale\u017cnych od Gwaranta powiadamiaj\u0105c zg\u0142aszaj\u0105cego reklamacj\u0119. W przypadku konieczno\u015bci demonta\u017cu reklamowanego produktu przez Serwis naprawczy w celu jego naprawy, Gwarant zapewni U\u017cytkownikowi produkt zast\u0119pczy.<\/p>\r\n\r\n

13. Wyb\u00f3r sposobu za\u0142atwienia reklamacji nale\u017cy do Gwaranta z tym, \u017ce wymiana produktu na nowy, wolny od wad mo\u017ce nast\u0105pi\u0107 jedynie w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej produktu niemo\u017cliwej do usuni\u0119cia przez jego napraw\u0119. W przypadku, gdyby dostawa nowego urz\u0105dzenia nie by\u0142a mo\u017cliwa z powodu zaprzestania produkcji, kupuj\u0105cemu u\u017cytkownikowi przys\u0142uguje prawo wyboru odpowiednio innego aktualnie oferowanego modelu w cenie nie wy\u017cszej ni\u017c model reklamowany. Gwarancja wy\u0142\u0105cza uprawnienia U\u017cytkownika do zwrotu got\u00f3wki.<\/p>\r\n\r\n

14. U\u017cytkownik zg\u0142aszaj\u0105cy reklamacj\u0119, kt\u00f3ra wymaga interwencji Serwisu Gwaranta na miejscu monta\u017cu urz\u0105dzenia zobowi\u0105zany jest udost\u0119pni\u0107 produkt niezw\u0142ocznie, nie d\u0142u\u017cej jak w terminie 14 dni od chwili powiadomienia o takiej konieczno\u015bci. W przypadku nie wywi\u0105zania si\u0119 z terminu, Gwarant uprawniony jest do odmowy spe\u0142nienia \u015bwiadczenia informuj\u0105c o tym U\u017cytkownika. W takim przypadku U\u017cytkownik traci uprawnienia z gwarancji.<\/p>\r\n\r\n

15. W przypadku interwencji serwisowych obj\u0119tych gwarancj\u0105 dokonywanych przez Autoryzowany Serwis Gwaranta w miejscu zainstalowania produktu U\u017cytkownik zobowi\u0105zany jest do zapewnienia swobodnego dost\u0119pu do produktu umo\u017cliwiaj\u0105cego dokonanie demonta\u017cu, monta\u017cu lub jego naprawy a zw\u0142aszcza do odci\u0119cia instalacji wodnej przez zakr\u0119cenie zawor\u00f3w zasilaj\u0105cych. Czynno\u015bci gwarancyjne wykonywane s\u0105 w miejscu monta\u017cu produktu, Gwarant nie ponosi koszt\u00f3w poniesionych przez U\u017cytkownika w przypadku samowolnego demonta\u017cu urz\u0105dzenia, jego wyposa\u017cenia i\/lub wysy\u0142ki do Gwaranta bez wcze\u015bniejszego pisemnego uzgodnienia z Gwarantem.<\/p>\r\n\r\n

Informacje dodatkowe <\/strong><\/p>\r\n\r\n

16. Zg\u0142aszaj\u0105c reklamacj\u0119 z tytu\u0142u niniejszej gwarancji, U\u017cytkownik oznajmia, i\u017c zapozna\u0142 si\u0119 i akceptuje warunki i postanowienia niniejszej gwarancji.<\/p>\r\n\r\n

17. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wy\u0142\u0105cza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnie\u0144 kupuj\u0105cego wynikaj\u0105cych z przepis\u00f3w o r\u0119kojmi za wady rzeczy sprzedanej<\/p>\r\n\r\n

Warunki wykonania gwarancji na selektory odpadk\u00f3w Blanco <\/strong><\/p>\r\n\r\n

COMITOR Sp. z o.o. ul. Obywatelska 183, 94-104 \u0141\u00f3d\u017a \u2013 jako Gwarant udziela kupuj\u0105cemu-u\u017cytkownikowi gwarancji jako\u015bci na selektory odpadk\u00f3w p\u0142ynu BLANCO wed\u0142ug poni\u017cej podanych zasad:<\/p>\r\n\r\n

Warunki <\/strong><\/p>\r\n\r\n

1. Postanowienia niniejszej gwarancji dotycz\u0105 wy\u0142\u0105cznie selektor\u00f3w odpadk\u00f3w marki BLANCO zakupionych przez konsument\u00f3w w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego w celach niezwi\u0105zanych z dzia\u0142alno\u015bci\u0105 gospodarcz\u0105 i zamontowanych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przeznaczonych wy\u0142\u0105cznie do eksploatacji w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego. Niniejsza gwarancja dotyczy produkt\u00f3w zakupionych od 01.01.2019r. na terenie Polski, pochodz\u0105cych wy\u0142\u0105cznie z dystrybucji Comitor Sp. z o.o.<\/p>\r\n\r\n

2. Uprawnienia z gwarancji przys\u0142uguj\u0105 po przed\u0142o\u017ceniu dowodu zakupu wraz z kart\u0105 gwarancyjn\u0105 pobran\u0105 ze strony https:\/\/comitor.pl\/serwis\/warunki-gwarancyjne\/gwarancjajakosci-na-selektory-odpadkow-blanco\/. Dow\u00f3d zakupu winien zawiera\u0107 dat\u0119 zakupu i dane\/symbol urz\u0105dzenia. Brak dowodu zakupu i\/lub dow\u00f3d zakupu nie zawieraj\u0105cy danych urz\u0105dzenia oznacza, \u017ce karta gwarancyjna jest niewa\u017cna. Gwarancja nie wymaga piecz\u0119ci i\/lub podpisu sprzedawcy na karcie.<\/p>\r\n\r\n

3. U\u017cytkownik traci uprawnienia z tytu\u0142u niniejszej gwarancji, je\u017celi nie zawiadomi Gwaranta o wadzie w ci\u0105gu dw\u00f3ch miesi\u0119cy od daty jej wykrycia. Wszelkie naprawy i przer\u00f3bki wykonane poza Autoryzowanym Serwisem Comitor i\/lub stosowanie nieoryginalnych cz\u0119\u015bci zamiennych w okresie gwarancyjnym jest r\u00f3wnoznaczne z utrat\u0105 niniejszej gwarancji.<\/p>\r\n\r\n

Zakres gwarancji <\/strong><\/p>\r\n\r\n

4. Gwarant udziela kupuj\u0105cemu-u\u017cytkownikowi 2 letniej gwarancji na bezawaryjne funkcjonowanie selektor\u00f3w odpadk\u00f3w Blanco od dnia w kt\u00f3rym produkt zosta\u0142 wydany na podstawie daty zamieszczonej na dokumencie zakupu.<\/p>\r\n\r\n

5. Odpowiedzialno\u015b\u0107 z gwarancji obejmuje tylko udowodnione wady i usterki powsta\u0142e z przyczyn tkwi\u0105cych w sprzedanym produkcie. Niniejsz\u0105 gwarancj\u0105 obj\u0119te s\u0105 awarie i usterki produktu spowodowane wy\u0142\u0105cznie wadliwymi cz\u0119\u015bciami i\/lub defektami produkcyjnymi. Gwarant zwolniony jest od odpowiedzialno\u015bci z tytu\u0142u gwarancji za wady produktu, kt\u00f3re powsta\u0142y z przyczyn innych ni\u017c tkwi\u0105ce w produkcie w momencie wydania go Kupuj\u0105cemu.<\/p>\r\n\r\n

6. Gwarant nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za usterki powsta\u0142e na skutek u\u017cytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, powsta\u0142e na skutek nieprawid\u0142owego monta\u017cu, niezgodnego z zaleceniami producenta w za\u0142\u0105czonej do produktu Instrukcji instalacji urz\u0105dzenia oraz informacj\u0105 zawart\u0105 na stronie https:\/\/comitor.pl\/serwis\/instrukcje\/<\/a><\/p>\r\n\r\n

7. Gwarancj\u0105 nie s\u0105 obj\u0119te r\u00f3wnie\u017c wady i szkody wynik\u0142e wskutek niew\u0142a\u015bciwego transportu, przechowywania i sk\u0142adowania, uszkodze\u0144 mechanicznych (np. rysy, odpryski, z\u0142amania zg\u0142oszone po zakupie), uszkodzenia powierzchni powsta\u0142e na skutek czyszczenia nieodpowiednimi \u015brodkami np.: \u015brodkiem \u015bcierno-czyszcz\u0105cym lub zawieraj\u0105cym kwas, rozpuszczalniki, chlor, alkohol lub pochodne a tak\u017ce uszkodzenia termiczne powsta\u0142e w wyniku czynno\u015bci niezgodnych z zaleceniami producenta w za\u0142\u0105czonej do produktu Instrukcji monta\u017cu i piel\u0119gnacji urz\u0105dzenia oraz informacj\u0105 zawart\u0105 na stronie https:\/\/comitor.pl\/serwis\/serwis-radzi\/. Z gwarancji wy\u0142\u0105czone s\u0105 przypadki losowych uszkodze\u0144 niezale\u017cnych od warunk\u00f3w eksploatacji (pow\u00f3d\u017a, po\u017car itp.)<\/p>\r\n\r\n

8. \u015awiadczenia z gwarancji nie obejmuj\u0105 monta\u017cu urz\u0105dze\u0144, czynno\u015bci piel\u0119gnacyjnych i regulacji opisanych w Instrukcji monta\u017cu i piel\u0119gnacji za\u0142\u0105czonej do produktu, a w szczeg\u00f3lno\u015bci regulacji drzwi frontowych wzgl\u0119dem korpusu szafki.<\/p>\r\n\r\n

Zg\u0142aszanie reklamacji <\/strong><\/p>\r\n\r\n

9. Zg\u0142oszenia prosimy kierowa\u0107 na adres e-mail: serwis@comitor.pl , poprzez formularz zg\u0142oszenia, zamieszczony na stronie https:\/\/comitor.pl\/serwis\/pomoc-techniczna\/, telefonicznie pod numerem infolinii 0-801 (BLANCO) 25 26 26 lub 42\/689 10 17, osobi\u015bcie lub listownie na adres Gwaranta. Przesy\u0142aj\u0105c reklamacj\u0119 drog\u0105 elektroniczn\u0105 U\u017cytkownik wyra\u017ca zgod\u0119 na prowadzenie korespondencji w zakresie z\u0142o\u017conej reklamacji drog\u0105 elektroniczn\u0105 na podany przy zg\u0142oszeniu adres e-mail uznaj\u0105c korespondencj\u0119 wys\u0142an\u0105 przez Serwis Gwaranta za skutecznie dor\u0119czon\u0105.<\/p>\r\n\r\n

10. Zg\u0142oszona reklamacja powinna zawiera\u0107 co najmniej: dat\u0119 zg\u0142oszenia reklamacji do Gwaranta, dane osobowe (imi\u0119 i nazwisko, adres zamontowania produktu, adres do korespondencji, je\u015bli inny ni\u017c monta\u017cu, tel. kontaktowy, e-mail), dow\u00f3d zakupu, dok\u0142adny opis wady z uwzgl\u0119dnieniem miejsca i przyczyny jej wyst\u0105pienia oraz dokumentacj\u0119 zdj\u0119ciow\u0105 w celu udokumentowania powsta\u0142ej wady. Klient zg\u0142aszaj\u0105c reklamacj\u0119 wyra\u017ca zgod\u0119 na przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania postanowie\u0144 z gwarancji zgodnie z art.23 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dn.29.07.1997.<\/p>\r\n\r\n

Rozpoznanie reklamacji <\/strong><\/p>\r\n\r\n

11. Gwarant ustosunkuje si\u0119 do zg\u0142oszenia reklamacyjnego w terminie do 14 dni, licz\u0105c od daty przyj\u0119cia przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta zg\u0142oszenia wraz z dokumentami umo\u017cliwiaj\u0105cymi stwierdzenie wady towaru a w przypadku kiedy nie b\u0119dzie to mo\u017cliwe i wyst\u0105pi konieczno\u015bci wykonania ekspertyzy na koszt Gwaranta na miejscu monta\u017cu, w terminie 14 dni licz\u0105c od chwili udost\u0119pnienia towaru do ogl\u0119dzin przez U\u017cytkownika.<\/p>\r\n\r\n

12. Gwarant zobowi\u0105zuje si\u0119 do sprawnego i szybkiego usuni\u0119cia usterki\/wady poprzez napraw\u0119, wymian\u0119 towaru lub elementu w przypadku reklamacji zasadnej w terminie do 14 dni od daty przyj\u0119cia reklamowanego towaru przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta lub przyj\u0119cia przez Dzia\u0142 Serwisu Gwaranta zg\u0142oszenia reklamacyjnego. Gwarant zastrzega sobie mo\u017cliwo\u015b\u0107 przed\u0142u\u017cenia terminu usuni\u0119cia wady tylko w razie zaistnienia okoliczno\u015bci niezale\u017cnych od Gwaranta powiadamiaj\u0105c zg\u0142aszaj\u0105cego reklamacj\u0119. W przypadku konieczno\u015bci demonta\u017cu reklamowanego produktu przez Serwis naprawczy w celu jego naprawy.<\/p>\r\n\r\n

13. Wyb\u00f3r sposobu za\u0142atwienia reklamacji nale\u017cy do Gwaranta z tym, \u017ce wymiana produktu na nowy, wolny od wad mo\u017ce nast\u0105pi\u0107 jedynie w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej produktu niemo\u017cliwej do usuni\u0119cia przez jego napraw\u0119. W przypadku, gdyby dostawa nowego urz\u0105dzenia nie by\u0142a mo\u017cliwa z powodu zaprzestania produkcji, kupuj\u0105cemu u\u017cytkownikowi przys\u0142uguje prawo wyboru odpowiednio innego aktualnie oferowanego modelu w cenie nie wy\u017cszej ni\u017c model reklamowany. Gwarancja wy\u0142\u0105cza uprawnienia U\u017cytkownika do zwrotu got\u00f3wki.<\/p>\r\n\r\n

14. U\u017cytkownik zg\u0142aszaj\u0105cy reklamacj\u0119, kt\u00f3ra wymaga interwencji Serwisu Gwaranta na miejscu monta\u017cu urz\u0105dzenia zobowi\u0105zany jest udost\u0119pni\u0107 produkt niezw\u0142ocznie, nie d\u0142u\u017cej jak w terminie 14 dni od chwili powiadomienia o takiej konieczno\u015bci. W przypadku nie wywi\u0105zania si\u0119 z terminu, Gwarant uprawniony jest do odmowy spe\u0142nienia \u015bwiadczenia informuj\u0105c o tym U\u017cytkownika. W takim przypadku U\u017cytkownik traci uprawnienia z gwarancji.<\/p>\r\n\r\n

15. W przypadku interwencji serwisowych obj\u0119tych gwarancj\u0105 dokonywanych przez Autoryzowany Serwis Gwaranta w miejscu zainstalowania produktu U\u017cytkownik zobowi\u0105zany jest do zapewnienia swobodnego dost\u0119pu do produktu umo\u017cliwiaj\u0105cego dokonanie demonta\u017cu, monta\u017cu lub jego naprawy. Czynno\u015bci gwarancyjne wykonywane s\u0105 w miejscu monta\u017cu produktu, Gwarant nie ponosi koszt\u00f3w poniesionych przez U\u017cytkownika w przypadku samowolnego demonta\u017cu urz\u0105dzenia, jego wyposa\u017cenia i\/lub wysy\u0142ki do Gwaranta bez wcze\u015bniejszego pisemnego uzgodnienia z Gwarantem.<\/p>\r\n\r\n

Informacje dodatkowe <\/strong><\/p>\r\n\r\n

16. Zg\u0142aszaj\u0105c reklamacj\u0119 z tytu\u0142u niniejszej gwarancji, U\u017cytkownik oznajmia, i\u017c zapozna\u0142 si\u0119 i akceptuje warunki i postanowienia niniejszej gwarancji. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wy\u0142\u0105cza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnie\u0144 kupuj\u0105cego wynikaj\u0105cych z przepis\u00f3w o r\u0119kojmi za wady rzeczy sprzedanej.<\/p>\r\n\r\n

\u00a0<\/p>\r\n\r\n

Dodatkowe informacje zawarte s\u0105 na stronach: <\/strong><\/p>\r\n\r\n

https:\/\/comitor.pl\/serwis\/warunki-gwarancyjne\/gwarancja-na-zlewozmywaki-blanco\/<\/a><\/p>\r\n\r\n

https:\/\/comitor.pl\/serwis\/warunki-gwarancyjne\/warunki-wykonywania-gwarancji-na-bateriezlewozmywakowe-blanco\/<\/p>\r\n\r\n

https:\/\/comitor.pl\/serwis\/warunki-gwarancyjne\/gwarancja-jakosci-na-selektory-odpadkow-blanco\/<\/a><\/p>"}