{"rezultat_info":"Gwarancja producenta Aquaform<\/b>
\r\n\tSkr\u00f3cone warunki gwarancji Aquaform:<\/strong><\/p>\r\n \r\n\tFirma Aquaform udziela nast\u0119puj\u0105cych gwarancji na produkty marki aquaform? od momentu zakupu:<\/p>\r\n \r\n\tPonadto: 15 lat gwarancji na niezmienno\u015b\u0107 barwy akrylu w wannach marki Aquaform oraz 5 lat gwarancji na niezmienno\u015b\u0107 barwy akrylu w brodzikach marki Aquaform.<\/p>\r\n \r\n\tFirma Aquaform oferuje odp\u0142atnie profesjonalne us\u0142ugi serwisowe. W przypadku problemu wystarczy zadzwoni\u0107 do Centrali Serwisu Aquaform. Przeszkoleni pracownicy dzia\u0142u serwisu pomog\u0105 Pa\u0144stwu rozwi\u0105za\u0107 ewentualne problemy.<\/p>\r\n \r\n\tUdziel\u0105 wszelkich informacji i niezb\u0119dnej pomocy w zakresie monta\u017cu i serwisu produkt\u00f3w marki Aquaform i Shower Star, zar\u00f3wno w okresie trwania gwarancji, jak i po jej zako\u0144czeniu.<\/p>\r\n \r\n\tUwaga! Serwis firmy Aquaform S.A. zastrzega, i\u017c niezasadne wezwanie Serwisu, b\u0119dzie podstaw\u0105 obci\u0105\u017cenia Klienta kosztami przyjazdu.<\/p>\r\n \r\n\t \r\n\t1. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych produktu i wad materia\u0142u, z kt\u00f3rego wykonany jest produkt (tzw. wad powsta\u0142ych z przyczyn tkwi\u0105cych w produkcie).<\/p>\r\n \r\n\t2. Podstaw\u0105 rozpatrzenia reklamacji jest dow\u00f3d zakupu i karta gwarancyjna. Karta gwarancyjna powinna by\u0107 opiecz\u0119towana w punkcie sprzeda\u017cy, mie\u0107 naniesion\u0105 dat\u0119 sprzeda\u017cy i podpis Klienta, potwierdzaj\u0105cy akceptacj\u0119 warunk\u00f3w gwarancji.<\/p>\r\n \r\n\t3. Okres gwarancji rozpoczyna si\u0119 z chwil\u0105 dokonania zakupu i wynosi:<\/p>\r\n \r\n\t4. Produkt, kt\u00f3ry Pa\u0144stwo nabyli\u015bcie przeznaczony jest do u\u017cytku domowego i zabieg\u00f3w higienicznych w pomieszczeniach sanitarnych wewn\u0105trz budynk\u00f3w, wyposa\u017conych w niezb\u0119dne instalacje sanitarne i elektryczne.<\/p>\r\n \r\n\t5. Przed monta\u017cem prosimy sprawdzi\u0107 produkt pod wzgl\u0119dem kompletno\u015bci i ewentualnych uszkodze\u0144 wynikaj\u0105cych z niezgodnego z wymaganiami technicznymi transportu lub sk\u0142adowania. W celu dok\u0142adnego okre\u015blenia reklamowanego elementu prosimy o zaznaczenie go na drugiej stronie instrukcji monta\u017cu.<\/p>\r\n \r\n\t6. Producent nie ponosi koszt\u00f3w demonta\u017cu lub uszkodzenia element\u00f3w utrudniaj\u0105cych dost\u0119p do wyrobu (np. glazury, czy innych materia\u0142\u00f3w zastosowanych do zabudowy produktu) ani koszt\u00f3w przywr\u00f3cenia tych element\u00f3w do stanu pocz\u0105tkowego po naprawie gwarancyjnej.<\/p>\r\n \r\n\t7. W przypadku wykrycia wady produktu przed, w trakcie lub po jego zamontowaniu nale\u017cy odpowiednio przerwa\u0107 monta\u017c b\u0105d\u017a u\u017cytkowanie oraz zg\u0142osi\u0107 usterk\u0119 w miejscu zakupu produktu.<\/p>\r\n \r\n\t8. W ka\u017cdym przypadku wyr\u00f3b udost\u0119pniony do naprawy musi by\u0107 czysty zgodnie z podstawowymi wymogami higieny.<\/p>\r\n \r\n\t9. Wszystkie za\u017calenia oraz Reklamacje powinny by\u0107 sk\u0142adane w punkcie sprzeda\u017cy produkt. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie d\u0142u\u017cszym ni\u017c 21 dni od daty zg\u0142oszenia reklamacji (liczy si\u0119 data przes\u0142ania faxu b\u0105d\u017a zg\u0142oszenia e-mail). Termin ten obowi\u0105zuje od momentu przes\u0142ania kompletu potrzebnych dokument\u00f3w. W przypadku szczeg\u00f3lnej potrzeby gwarant mo\u017ce za\u017c\u0105da\u0107 uzupe\u0142nienia dokumentacji o zdj\u0119cia.<\/p>\r\n \r\n\t10. W okresie trwania gwarancji Klient ma prawo \u017c\u0105da\u0107 naprawy wadliwego produktu.<\/p>\r\n \r\n\t11. W razie niemo\u017cno\u015bci naprawy towaru, Aquaform mo\u017ce zadecydowa\u0107 o wymianie towaru na nowy lub o zwrocie Klientowi ceny zap\u0142aconej za towar za po\u015brednictwem sklepu, w kt\u00f3rym Klient towar naby\u0142. Je\u015bli w mi\u0119dzyczasie zasz\u0142a nieistotna modyfikacja produktu, Aquaform S.A. ma prawo wymiany towaru na now\u0105 wersj\u0119.<\/p>\r\n \r\n\t12. Klient traci gwarancj\u0119 w przypadku:<\/p>\r\n \r\n\t13. Gwarancja nie obejmuje:<\/p>\r\n \r\n\t14. Producent nie ponosi odpowiedzialno\u015bci za szkody spowodowane:<\/p>\r\n \r\n\t15. Przyjazdy grupy serwisowej zwi\u0105zane ze zg\u0142oszeniem wad niepodlegaj\u0105cych gwarancji, b\u0119d\u0105 podstaw\u0105 obci\u0105\u017cenia Klienta kosztami przyjazdu.<\/p>\r\n \r\n\t16. Szumy podczas pracy systemu hydromasa\u017cu nie s\u0105 wad\u0105 i nie stanowi\u0105 podstawy do reklamacji.<\/p>\r\n \r\n\t17. Meble \u0142azienkowe s\u0105 wyrobem wykonanym z materia\u0142\u00f3w o zwi\u0119kszonej odporno\u015bci na wp\u0142yw wody, lecz nie mog\u0105 by\u0107 poddawane bezpo\u015bredniemu b\u0105d\u017a d\u0142ugotrwa\u0142emu jej dzia\u0142aniu.<\/p>\r\n \r\n\t18. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej producent nie wystawia duplikatu.<\/p>\r\n \r\n\t19. Niniejsza gwarancja nie wy\u0142\u0105cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnie\u0144 kupuj\u0105cego wynikaj\u0105cych z niezgodno\u015bci towaru z umow\u0105.<\/p>\r\n \r\n\t20. Gwarancja jest wa\u017cna na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.<\/p>\r\n \r\n\t \r\n\tDo codziennej piel\u0119gnacji nale\u017cy u\u017cywa\u0107 g\u0105bki lub delikatnej, mi\u0119kkiej szmatki ( w przypadku mebli wytrze\u0107 do sucha) lub gumowej \u015bci\u0105gaczki do wody.<\/p>\r\n \r\n\tDo czyszczenia g\u0142adkiej powierzchni wystarcz\u0105 przyjazne dla \u015brodowiska i \u0142agodne \u015brodki czyszcz\u0105ce (w postaci p\u0142yn\u00f3w) znajduj\u0105ce si\u0119 w ofercie Aquaform. Nie nale\u017cy dopu\u015bci\u0107 do kontaktu powierzchni akrylowej z rozpuszczalnikami.<\/p>\r\n \r\n\t\u015acianki pokryte pow\u0142ok\u0105 nale\u017cy przemywa\u0107 w miar\u0119 potrzeb \u0142agodnym odkamieniaczem do szyb (zalecamy ODKAMIENIACZ DP activ). Aby przed\u0142u\u017cy\u0107 efekty dzia\u0142ania pow\u0142oki DP activ nale\u017cy raz na 3-6 miesi\u0119cy zabezpieczy\u0107 tafle szk\u0142a \u015brodkiem OD\u017bYWKA DP activ.\r\n\t
\r\n\t
\r\n\t\ttel.: 61 62 20 255, 61 62 20 256, 61 62 20 253<\/span>
\r\n\t\tfax: 61 28 67 593<\/span>
\r\n\t\te-mail: serwis@aquaform.com.pl<\/span><\/li>\r\n<\/ul>\r\n
\r\n\tPe\u0142ne warunki gwarancji firmy Aquaform<\/strong><\/p>\r\n\r\n\t
\r\n\t
\r\n\t
\r\n\t
\r\n\tKonserwacja produktu<\/strong><\/p>\r\n
\r\n\t\u00a0<\/p>"}